عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1398
بازدید : 281
نویسنده : فــردیـن احـمدی

از ترخیص شش مصدوم تا راهی اتاق عمل شدن یکی از مصدومی

به گزارش عصر بشاگرد؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به تشریح آخرین وضعیت مصدومین واژگونی وانت سایپای حامل دانش آموزان در روستای دستگرد درگاز بشاگرد پرداخت.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: خوشبختانه امروز از نخستین ساعات اطلاع از موضوع، تمامی کادر فوریت های پزشکی و درمانی نیز تلاش خود را برای امداد رسانی و بهبود وضعیت مصدومین انجام دادند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی مصدومین به جز یک نفر با بهبود وضعیت از مراکز درمانی ترخیص یافتند، اضافه کرد: یکی از مصدومین به دلیل شکستگی از ناحیه مچ دست چپ فردا در بیمارستان شهر میناب راهی اتاق عمل می شود.

به گزارش ایسنا، وانت سایپا که ۱۵ دانش آموز را از روستاهای سرتنگ، بند بارک و موردان دربند صلاح در بشاگرد استان هرمزگان به مدرسه رازی دستگرد درگاز می‌برد ساعت ۶:۴۵ روز سه شنبه ۱۴آبان ۹۸ بر اثر سانحه رانندگی واژگون شد و بر اثر این حادثه تلخ یک دانش آموز دختر ۱۳ ساله و یک دانش آموز پسر ۱۳ ساله به علت شدت جراحات وارده جان باختند.

 

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: مصدومان حادثه بشاگرد , دانش اموزان , بشاگردی , سانحه رانندگی , ترخیص , دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ,
تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1398
بازدید : 232
نویسنده : فــردیـن احـمدی
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان؛
 

 

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اکنون حذف وانت خودرو برای رفت و آمد دانش آموزان امکان پذیر نیست.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ موسی دادی زاده در خصوص حادثه واژگونی وانت حامل دانش آموزان بشاگردی گفت: به علت سخت گذر  و کوهستانی بودن راه‌های روستایی در بشاگرد امکان استفاده از خودرو‌های دیگر و مینی بوس نیست.

وی افزود: این حادثه برای دانش آموزانی رخ داد که بصورت روستا- مرکزی تحصیل می‌کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اکنون ۵۰ وانت سایپا بیش از ۷۰۰ دانش آموز روستایی را در بخش های مرکزی و گافر و پارامون جا به جا می‌کنند که در تلاش هستیم با توسعه مدارس شبانه روزی تعداد رفت و امد دانش آموزان را کاهش دهیم.
دادی زاده افزود: امسال با راه اندازی ۳ مدرسه شبانه روزی ۲۰ سرویس وانت سایپا حذف شد و در سال آینده نیز با راه انداز‌ی دو مدرسه شبانه روزی دیگر ۸ سرویس وانت سایپا حذف می‌شود.
وی گفت: هر وانت سایپا بطور متوسط ۶ دانش آموز را جابه جا می‌کند که در حادثه اخیر به علت خرابی وانت سایپای سرویس از خودروی جایگزین و عبوری استفاده شد و شمار دانش آموزان در خودرو نیز ۱۲ نفر بود.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:آموزش و پرورش بشاگرد آماده پرداخت تسهیلات برای خرید مینی بوس ویژه جابه جایی دانش آموزان در مناطق روستایی این شهرستان است.
بشاگرد ۱۵ هزار دانش آموز دارد.
بیش از ۷۰۰ دانش آموز روزانه با وانت سایپا تردد می‌کنند.
 
انتهای پیام//


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: حوادث دربشاگرد , دانش اموزان , بشاگردی , 29 دانش آموز , مصدومان حادثه , قضایی , دادگستری هرمزگان , تسلیت , عصربشاگرد ,
تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1398
بازدید : 193
نویسنده : فــردیـن احـمدی

هواشناسی|باران ۴روزه در ۵ استان/ تداوم آلودگی هوا در شهرهای بزرگ

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی باران ۴روزه در ۵ استان از تداوم آلودگی هوا در شهرهای بزرگ کشور خبر داد و اعلام کرد: دما در شرق کشور تا ۵ درجه افزایش می‌یابد.

به گزارش عصر بشاگرد؛ بنابر اعلام سازمان هواشناسی کشور از امروز چهارشنبه 15 آبان تا اواسط هفته آینده برای اغلب مناطق کشور جوی آرام و در شهرهای صعنتی و پرجمعیت انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

فردا و روز جمعه در برخی از بخش‌های جنوب‌غرب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر و غرب فارس افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی به‌شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده این شرایط در روزهای شنبه و یکشنبه برای برخی مناطق از جنوب خوزستان، بوشهر، فارس،‌ هرمزگان و مناطقی از کرمان انتظار می‌رود.

بعدازظهر امروز و فردا برای نواحی شرق و شمال‌شرق کشور افزایش نسبی دما بین 3 تا 5 درجه روی خواهد داد. همچنین امروز نواحی مرکزی خلیج فارس و از اواخر وقت پنجشنبه و جمعه نیمه غربی خلیج فارس مواج خواهد بود.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرين اخبار هواشناسي , ,
:: برچسب‌ها: هواشناسی , بارندگی , شرق , خلیج فارس , الودگی هوا ,
تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1398
بازدید : 183
نویسنده : فــردیـن احـمدی

آرزوهای دست نیافتنی ترامپ برای مقابله دریایی با ایران، روسیه و چین

 

نیروی دریایی آمریکا، ناوگان دریایی جدید و عظیمی را برای مقابله با روسیه، چینن و ایران در منطقه خلیج فارس درخواست کرده که به نظر می رسد با توجه به هزینه های سرسام‌آور چنین طرحی، این ناوگان نیامده غرق شده است.

 به گزارش عصر بشاگرد؛ بنابر گزارش اسپوتنیک به نقل از «نشنال اینترست»، آمریکا قادر نیست مخارج ناوگان جدید دریایی از 355 کشتی را تأمین کند. نیروی دریایی آمریکا گویی برای بابانوئل نامه «آرزو» فرستاده و خواهان دریافت ناوگانی از 355 کشتی جنگی شده است.

دریادار روبرت بورکه معاون ریاست عملیات نیروی دریایی آمریکا در یک کنفرانس که اخیرا برگزار شد گفت:«آیا 355 کشتی را دریافت خواهیم کرد؟ به نظر من در وضعیت کنونی که نیروی دریایی در صدر فهرست نیازهای عملیاتی قرار دارد، ما می‌توانیم امیدوار باشیم حدود 305 تا 310 کشتی جنگی دریافت کنیم که احتمالا مجهز و آماده برای بهره‌برداری باشند».

نیروی دریایی آمریکا خواهان دریافت 205.6 بیلیون دلار از بودجه سال 2020 شده است که بیش از اقتصاد اکثر کشورهای جهان است. اما حتی اگر کنگره این درخواست را بپذیرد، تعداد کشتی های جنگی نیروی دریایی آمریکا تا سال 2024 فقط به 314 کشتی خواهد رسید که البته بیش از 280 کشتی کنونی است اما هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به هدف اصلی 355 کشتی جنگی تا سال 2047 آمریکا دارد.

نتیجه‌گیری بورکه منطقی است: پول بیشتر یعنی کشتی بیشتر. اگر حد درخواست خود را بالا نبریم و در همین سطح نگه داریم نمی توانیم به اهدافی که در مقابل خود قرار داده‌ایم برسیم و در همین سطح کنونی باقی مانده و حتی افت خواهیم کرد.

ناوگانی که مجهز به کشتی های جنگی پیشرفته باشد به ما کمک خواهد کرد بهتر با حضور مطمئن چین در اقیانوس آرام و بازگشت روسیه به اروپا و البته تهدیدات ایران در خلیج فارس مقابله کنیم. اما ایجاد چنین ناوگانی بسیار گران تمام خواهد شد. مطابق با برآورد دفتر بودجه کنگره آمریکا، ساخت کشتی های جنگی جدید 27 بیلیون سالانه تا 2047 خرج برخواهد داشت. کشتی های کوچکتر خرج کمتری خواهند داشت. اگر ناوگان در همین اندازه باقی بماند مخارج کشتی‌سازی آمریکا در سطح 22.4 بیلیون سالانه قرار خواهد داشت.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار حوادث , آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: ناوگان دریایی جدید آمریکا , مقابله با روسیه , چین و ایران , ناوگانی از 310 , کشتی جنگی ,
**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 74
بازدید هفته : 469
بازدید ماه : 1391
بازدید کل : 124837
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com