عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 429
نویسنده : فــردیـن احـمدی
استاندار هرمزگان گفت: امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) از اسوه های تاریخ بشریت هستند که باید در جهت معرفی و الگو قرار دادن سیره زندگی این بزرگواران تلاش کنیم.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل استانداری هرمزگان، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و فرارسیدن اعیاد شعبانیه، عنوان کرد: سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت امام‌ حسین (ع) سرور آزادگان عالم و روز پاسدار است که پاسداران ما باید شجاعت و آزادگی امام سوم شیعیان را سرلوحه و الگوی خود قرار دهند.

وی در ادامه چهارم شعبان سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت و افزود: جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس، حضرت ابوالفضل العباس (ع) را الگوی خود قرار داده و در برابر دشمنان ایستادگی کردند و حضرت عباس (ع) در راه دفاع از دین اسلام با پیروی از ولایت جان خود را فدا کرد.

استاندار هرمزگان با گرامیداشت پنجم شعبان سالروز میلاد حضرت امام سجاد (ع) بر لزوم ترویج معارف، عرفان و آموزه های این امام بزرگوار تاکید کرد.

جادری خاطرنشان کرد: امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) از اسوه های تاریخ بشریت هستند که باید در جهت معرفی و الگو قرار دادن سیره زندگی این بزرگواران تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: شعبان یکی از ماه‌های مهم و ارزشمند برای مسلمانان و ماه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) است که اعیاد و ایام مهمی در دل این ماه نهفته است.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) اسوه های تاریخ بشریت هستند، ولادت باسعادت امام حسین،ابوالفظل عباس،وامام سجاد مبارکباد، استانداری هرمزگان،دکترجادری ,
تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 470
نویسنده : فــردیـن احـمدی
زمین‌لرزه‌ای با بزرگای 4 در مقیاس امواج درونی زمین «بندر جاسک» در استان هرمزگان را لرزاند.

 

به گزارش عصربشاگرد به نقل از شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت 5:09:14 ثانیه صبح امروز این زمین‌لرزه را ثبت کردند.

 

مختصات این زمین‌لرزه که در عمق 20 کیلومتری زمین رخ داده، 26.14 درجه عرض شمالی و 57.31 درجه طول شرقی ثبت شده است.

 

این زمین لرزه در 72 کیلومتری بندر جاسک، 78 کیلومتری گوهران و 114 کیلومتری میناب در استان هرمزگان رخ داده است.

 

انتهای پیام



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: علمي و فناوري - علم و فناوري ايران , مختصات زلزله 4 ریشتری در «بندر جاسک» , زلزله درشهرستان جاسک , زلزله دربشاگرد ,
تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 451
نویسنده : فــردیـن احـمدی

                           

 مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان از ابلاغ آیین نامه ثبت نام فعالان فرهنگی مساجد در دوره آموزشی فرهنگی «سفیران ولایت ۴» به کانون های فرهنگی هنری این استان خبر داد.                                                                   

               
                                                                                 
به گزارش عصربشاگرد، از بندرعباس، حجت الاسلام احمد پهلوانی در گفتگویی خبری عنوان کرد: دوره آموزشی فرهنگی «سفیران ولایت 4» با هدف تربیت مبلغین جوان کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان برگزار می شود.

 

وی، زیارت حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران، دیدار با مراجع عظام تقلید، همایش های آموزشی و بازدید و تبادل نظر و تجربه از کانون های برتر مساجد قم را از برنامه های این دوره اموزشی برشمرد و افزود: سهمیه هر کانون فقط یک نفر است.

 

حجت الاسلام پهلوانی با بیان اینکه کانون ها باید افرادی را جهت شرکت در این دوره معرفی کنند که دارای روابط عمومی بالا، فن بیان، اهل مطالعه به ویژه صحیفه سجادیه و توانایی انتقال محتوای آموزشی به سایر اعضا باشند، تاکید کرد: افرادی که در دوره های قبلی حضور داشته اند نمی توانند کاندیدای شرکت در دوره چهارم باشند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به محدود بودن ظرفیت، اولویت با اعضایی است که در اسرع وقت اقدام به ثبت نام کنند.

 

مدیر اجرایی کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) به شرایط و ضوابط شرکت در این دوره اشاره کرد و گفت: دارا بودن حداقل 18 و حداکثر 32 سال سن و مدرک تحصیلی دیپلم به بالا، معرفی نامه کانون، تکمیل فرم ثبت نام و ارائه فیش واریزی کمک هزینه اعزام و اسکان ازجمله شرایط لازم برای نام نویسی است.

 

وی افزود: با نظر مسئول دبیرخانه، برای حافظین پنج جزء به بالا، شرایط سنی و تحصیلی لحاظ نخواهد شد.

 

پهلوانی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبین از امروز، سوم خرداد ماه جاری آغاز و تا 17 خردامه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: امام جماعت، مدیر، رابط ، مسئول واحد خواهران و مربیان اوقات فراغت کانون ها و حافظان قرآن و ادعیه صحیفه سجادیه در اولویت ثبت نام هستند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به ضوابط اعلام شده، از داوطلبین مصاحبه به عمل می آید و در صورت احراز شرایط حضور در دوره، ثبت نام قطعی صورت می پذیرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه دوره آموزشی فرهنگی سفیران ولایت 4 در شهر مقدس قم برگزار می شود، گفت: دوره از ساعت 8 صبح دوشنبه 26 مرداد ماه با حرکت از بندرعباس آغاز شده و ساعت 13 شنبه 31 مرداد با بازگشت به بندرعباس به پایان می رسد.

 

وی افزود: افراد متقاضی شهرستان های میناب، جاسک، بشاگرد و سیریک جهت ثبت نام می توانند با شماره تلفن های 07642230739- 09171598652، بستک، پارسیان و بندرلنگه با شماره تلفن 09399485439، قشم با شماره تلفن های 07635226670- 09175785879، سایر شهرستان ها با شماره تلفن 07633555186 و خواهران (به استثنای مناطق ویژه قشم و میناب ولنگه) 07633555185 تماس حاصل نمایند.

 

گفتنی است؛ دوره آموزشی فرهنگی سفیران ولایت 4 از برنامه های جانبی کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) است که به میزبانی استان هرمزگان برگزار می شود.

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: ابلاغ آیین نامه ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی سفیران ولایت ۴ , عصربشاگرد , ندای هرمزگان , عصر امروز ,
تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 385
نویسنده : فــردیـن احـمدی

احتمال عرضه بنزین تک نرخی ۱۰۰۰ تومانی/ امکان تغییر ۲ ساعته نرخ‌ها

                   

  بنزینرئیس انجمن جایگاهداران سوخت از احتمال عرضه بنزین تک نرخی با قیمت ۱۰۰۰ تومان برای خودروهای شخصی در هفته جاری خبر داد و گفت: با عدم واریز سهمیه خردادماه، فروش بنزین جایگاه‌ها به شدت کاهش یافته است.                    

                                       

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از نماینده، بیژن حاج محمدرضا دیروز شنبه در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت کشور پس از عدم واریز سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها، گفت: در طول ۴۸ ساعت گذشته وضعیت عمومی جایگاه‌های سوخت و بنزین در استان‌های مختلف کشور آرام بوده و مورد خاصی گزارش نشده است.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور با اعلام اینکه در شرایط فعلی مردم می‌توانند از ذخیره بنزین ۷۰۰ تومانی موجود در کارت‌های سوخت بدون محدودیت استفاده کنند، تصریح کرد: علاوه بر این، سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای عمومی هم بدون تغییر همچون ماه‌های گذشته واریز شده است.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به امکان عرضه بنزین آزاد و سوپر با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ تومانی برای خودروهای شخصی در سطح جایگاه‌های سوخت کشور، بیان کرد: وزارت نفت و دولت می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های نرم افزاری سامانه هوشمند سوخت هرگونه تغییر در قیمت و یا سهمیه‌های بنزین خودروهای شخصی را در مدت دو ساعت اعمال کنند.

حاج محمدرضا، یکی از سناریوهای مصرف به منظور تغییر در سهمیه و قیمت بنزین را عرضه بنزین تک نرخی با قیمت ۱۰۰۰ تومانی عنوان کرد و افزود: بر این اساس، با حذف ادامه تخصیص سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی به خودروهای شخصی، سهمیه بنزین اختصاص نمی‌یابد و قیمت بنزین به صورت تک نرخی عرضه می‌شود.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور با بیان اینکه عرضه تک نرخی بنزین منجر به کاهش چالش‌ها و مشکلات عرضه و توزیع این فرآورده نفتی در سطح کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ یک از مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران توضیحاتی درباره تغییرات جدید در عرضه قیمت بنزین به جایگاهداران سوخت اعلام نکردم.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: اعلام بنزین تک نرخی درجایگاه داران , عرضه بنزین تک نرخی؛جایگاه داران سراسرکشور , شرکت ملی حفاری ایران , عرضه بنزین آزاد و سوپر با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ تومانی برای خودروهای شخصی ,
**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 440
بازدید ماه : 1362
بازدید کل : 124808
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com