عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 24 تير 1394
بازدید : 461
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

چند سالی است که بشاگرد از بخش به شهرستان ارتقا، پیدا کرده است.

مثل خیلی از بشاگردیها خوشحال و امیدوار شدم.

خوشحالی ام از این جهت بود که بخش محروم بشاگرد به شهرستان تبدیل میشود و رفا، مردم وفرهنگ اجتماعی مردم روز به روز بهتر میشود.

امیدواریم از این جهت بود که بشاگرد شهرستان میشود و بودجه مستقل اختصاص پیدا میکند و روستاهای شهرستان از نظر امکانات و خدمات وبخش سلامت و بهداشت بهتر میشود و اشتغال برای جوانان ایجاد میشود.

بشاگرد شهرستان شد و مثل بقیه شهرستانها بودجه مستقل به شهرستان اختصاص پیدا کرد و به روستاها از طریق شوراها و دهیاریها بودجه تقسیم شد ولی امیدواریم به نا امیدی تبدیل شد.

چرا؟؟...

بودجه ای که به یک شهرستان یا روستا اختصاص پیدا میکند باید برای بخش خدمات وبهداشت ورفع مشکلات مردم ورفع بیکاری جوانان استفاده شود.باید معابرو جاده وآسفالت وپارک و بخش سلامت وبهداشت مردم صرف شود.از آنجایی که بودجه باید به صورت عادلانه و صحیح هزینه شود ومشکلات شهرستان و روستا حل شود ولی نمیدانم بودجه به چه شکلی مصرف میشود که هیچ نشانه ای از امکانات وخدمات شهری و روستایی به چشم نمیخورد و هیچ اثری از رفع مشکلات مردم نیست.

بنده کاری به مرکز شهرستان ندارم که مسئولین کوتاهی میکنند یانه ولی مربوط به روستای خودم موظف هستم که حساس  و کنجکاو شوم ، بودجه ای که به روستایم اختصاص پیدا کرده کجا و چجوری هزینه میشود که هیچ اثری از خدمات و پیشرفت شهر و روستایم به چشم نمیخورد.

آیا نباید یک نهاد یا ارگانی باشد که پیگیری کند و همیشه سرکشی و حسابرسی کند از شوراها و دهیاریها و مسئولین شهرستان؟؟آیا نباید نظارتی باشد بر بودجه اختصاص یافته شهرستان؟؟

معمولا در هر نهاد و سازمان یا شهری که نظارت خوب و دائمی نباشد حتما به سمت تخلف و فساد سوق پیدا میکند.بنده از سر دلسوزی این مطلب را نوشتم ،نه کینه و خصومتی با کسی یا افرادی دارم نه از سر بیکاری و بی حوصلگی این مطلب را نوشته ام.هدف بنده اجرای عدالت و قانون توسط مسئولین محترم است.

درپایان از خداوند متعال موفقیت برای مسئولین محترم و پیشرفت و سربلندی برای مردم و شهرستانم آرزومندم.

ارسالی از یک شهروند بشاگردی



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: بشاگرد سه هزار سال قبل از مسيح , جنگ خوارج , مسير بشاگرد , عصر بشاگرد , نداي بشاگرد , قدمت بشاگرد , ,
تاریخ : 24 تير 1394
بازدید : 399
نویسنده : فــردیـن احـمدی

قابل توجه مدیران محترم سایت ها و وبلاگ های خبری بشاگردی، بشاگردنیوز، ندای بشاگرد، طلوع بشاگرد.و اعضای گروه مجمع بشاگرد جهت اطلاع رسانی

در مراسمات ترحیمی که به مناسبت فوت اهالی منطقه برگزار میگردد شاهد حضور چهره های سیاسی حوزه شرق استان هرمزگان در مراسمات میباشیم که جهت معرفی خود به مردم حضور می یابند و مراسمات ترحیم کاملا رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته که هدفشان تبلیغ انتخاباتی بوده که از طرف عده ای که دنبال منافع شخصی خود هستند اطلاع رسانی و دعوت میگردنند تا در مراسمات سخنرانی کنند.

این در حالیست که هنوز زمان زیادی برای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و طبق اعلام وزارت محترم کشور تبلیغات زودهنگام تخلف و جرم تلقی میگردد و جالب اینجاست که وضعیت صلاحیت نامزدی از نظر شورای محترم نگهبان هنوز معلوم نیست احراز بگردند یا خیر.

چگونه است افرادی که در طول دوران مدیریت یا کاریشان طی چند سال گذشته بشاگرد را با چشم خود ندیده اند اما الان دایه مهربانتر از مادر برای مردم بشاگرد شده اند؟

به عرض مردم شریف بشاگرد برسانم که اجازه ندهید از شما مردم نجیب و پاک و ولایت مدار سوء استفاده ابزاری جهت منافع شخصی یک سری افراد سودجو در منطقه بکنند، به هوش باشید الان جریانی در منطقه به راه افتاده، جهت تخریب نماینده محترم فعلی ...

از شما خبرنگاران محترم که وظیفه خطیر خبرنگاری را دارید و همچنین تمامی دوستانی که دلشان به حال بشاگرد و بشاگردی میسوزدخواهشمند است نسبت به وجود این جریان در منطقه با شفافیت کامل اطلاع رسانی کنید و مردم بشاگرد همسو با ملت بزرگ ایران در تمامی صحنه ها حضور دارند و در زمان قانونی هر انتخابات بیشترین مشارکت مردمی را دارند.

امیدوارم که مردم بشاگرد به هوش باشند و گول شعارهای توخالی و تکراری چنین افرادی نخورند .

(نظری)

متن ارسالی توسط یک شهروند بشاگردی



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: عصر بشاگرد؛ شهرستان بشاگرداطلاع ر ساني ؛تبليغات دور جديد؛ مراسم ترحيم ,
تاریخ : 24 تير 1394
بازدید : 393
نویسنده : فــردیـن احـمدی

هفته گذشته بود که باخبر شدیم فرماندار جدید بشاگرد منصوب شد، و ما هم با انتشار این خبر در سایت ها و خبرگزاریها، علاقه مند شدیم که  متن خبر را مطالعه کنیم.

با مراجعه با سایت استانداری و خبر منصوب شدن فرماندار جدید بشاگرد، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی، استاندار هرمزگان سخنی از حکومت حضرت(ع) به زبان آوردند و فرمودند که امام علی(ع) هیچ گاه خود را از مردم جدا نکردند و در همین ادامه بیان داشتند که یک مدیر باید در عمل پیرو حکومت علی(ع) باشد! که این موضوع در مدیریت ادارات شهرستان بشاگرد خود بحثی جدا دارد. چون ما هنوز بوی از عدالت علی(ع) در بشاگرد به مشاممان نرسیده و این سخنان جزء شعاری بیش نیست.

در ادامه اشاره ای به آمار 50درصدی بیکاری در بشاگرد کردند و آن را یک فاجعه دانستند، و فرمودند که مردم از من و شما کارنامه اجرایی میخواهند. در این بین ما به ایشان میگوییم که جناب آقای اکرمی شما خود میگویید که نرخ بیکاری در بشاگرد 50درصد  و یک فاجعه است، خب چرا همت نمیکنید؟ چرا به داد مردم بشاگرد نمیرسید؟ با سخنرانی و شعارهای تکراری و بی هدف آیا مشکل مردم بشاگرد رفع میشود؟ و کدام کارنامه اجرایی را میخواهید به مردم اعلام کنید؟ همین شعارها یا کارهای انجام شده؟

در این جلسه محمد اسفندیاری فرماندار سابق گزارشی از عملکرد  این فرمانداری در طول دوران خود ارائه دادند در این خبرها به ریز آن عملکردها اشاره ای نشده و قطعا این سخنرانی ها در حد شعار بوده.

از زمان شهرستان شدن بشاگرد تاکنون این سومین فرماندار است که منصوب میشود و آن دو که رفتند نتوانستند آن طور که باید در بشاگرد خدمت کنند، خدمات دولت را ارائه دهند و فقط برای حفظ سمت ،کرسی فرمانداری را به تصرف میگرفتند.

بشاگرد نیاز به مدیرانی کارکشته،دلسوز،خدابترس، مردمی، متعهد، دارد که در جریان تمامی مشکلات مختلف اعم از، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، و غیره  باشد و دردو دل مردم را گوش دهد و درک کند، نه اینکه فقظ و فقط  برای حفظ سمت خود شعار بدهند.

در پایان برای فرماندار جدید جناب آقای دهقانی آرزوی موفقیت و سربلندی و سلامتی میکنیم  و امیدواریم ایشان اندکی مردم بشاگرد را درک کنند و بدانند که مردم این منطقه با چه مشکلاتی مواجه هستند و به صورت جدی پیگیر رفع تمامی کمبودها و مشکلات باشند.

به امید فردایی بهتر برای بشاگرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: ازشعار تا عمل , دولت تدبير و اميد , فرماندارجديد بشاگرد منصوب شد , فلكنازدهقاني فرماندار جديد بشاگرد منصوب شد ,
تاریخ : 24 تير 1394
بازدید : 450
نویسنده : فــردیـن احـمدی

بشاگرد - خرابی دکل اصلی مخابرات در شهرستان بشاگرد هفت روستا از بخش گوهران این شهرستان را از دسترس خارج کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بشاگرد یکی از شهرستانهایی محروم استان هرمزگان است، این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در شرقی ترین نقطه حوزه شرق استان و به دلیل نداشتن جاده تردد مناسب و با قرار گرفتن در منطقه کوهستانی با گردنه های پرپیچ و خم هنوز نتوانسته از خدمات مناسبی بهره ببرد.

بشاگرد بعد از گذشت 9 سال از تبدیل شدن به شهرستان هنوز در محرومیت شدیدی قرار دارد این در حالی است که مسئولان از پیشرفت و ترقی این شهرستان غافل مانده اند. با این تفاسیر با توجه به وجود محرومیت ها، در این شهرستان خدمات ارتباطی مناسب هم در نظر گرفته نشده است، تا مردم بتوانند از این طریق به بیان مشکلات خود بپردازند.

تلفن، یکی از الزامات برقراری ارتباط بین افراد در عصر ارتباطات است. این در حالی است که مردم بیش از هفت روستا در بخش گوهران بشاگرد از این تکنولوژی محرومند و به دلیل خرابی سیستم و دکل مخابرات در برقراری ارتباط با مشکل مواجه شده اند.

محمود غلامی دهیار روستای بشنو بشاگرد به خبرنگار مهر گفت: خرابی تلفن های بیش از هفت روستا در بخش گوهران بشاگرد سبب شده است که مردم با مشکل ارتباط مواجه شوند که این خرابی ها باعث اعتراض آنها نسبت به مخابرات شده است.

وی گفت: با اعتراض مردم این منطقه این مشکل را به گوش مسئولان مربوطه به صورت شفاهی رساندیم که آنها در پاسخ بیان کرده اند که در سیستم مخابرات هیچ قطعی مشاهده نمی شود و این مشکل از دکل مخابرات در روستا است.

غلامی افزود: خدمات دهی مخابرات در این زمینه مناسب نبوده است و مردم همچنان با این مشکل مواجه هستند که نیازمند توجه مسئولان به این منطقه است.

محمد یزدانی فر رئیس مخابرات شهرستان بشاگرد در این زمینه به خبر نگار مهر گفت: خرابی تلفنها این منطقه در سیستم مخابرات مشهود نمی شود و این خرابی از دکل اصلی مخابرات در این بخش که این منطقه را پوشش می دهد، است.

وی افزود: در این زمینه هیچ گزارش کتبی از طرف شورا یا دهیار روستاها به مخابرات برای رفع مشکل ارائه نشده است و مردم این منطقه فقط به گزارش شفاهی اکتفا کرده اند.

یزدانی فر گفت: دستگاه های موجود در سیستم مخابرات روستا به سیستم خنک کننده نیاز دارند که سیستم خنک کننده این دکل به سرقت رفته بود و با تهیه سیستم خنک کننده این مشکل رفع خواهد شد. این قطع و وصلی فعلی تلفنها به دلیل گرمای هوا است. دستگاه های موجود در این سیستم مخابراتی قدرت پردازش موج ارتباطی را ندارند که باعث به وجود آمدن اختلال در ارتباط تلفنی می شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: دكل مخابراتي شهرستان بشاگرد , عصر بشاگرد , نداي بشاگرد , مخابرات شهرستان بشاگرد , تلفن هاي بشاگرد , قطع ارتباط تلفن و مخابراتي در بشاگرد ,
**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 423
بازدید ماه : 1345
بازدید کل : 124791
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com