عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394
بازدید : 357
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

بخشدار گوهران گفت: هرچند این توافق بدست آمده سیاسی است اما بیشترین آثار آن در اقتصاد نمایان خواهد شد و اقتصاد ایران از وضعیت سردرگمی رها می شود و تکلیف سرمایه گذاران، تولید کنندگان و مردم مشخص خواهد شد.

 

یوسف حسینی

به گزارش عصر بشاگرد؛یوسف حسینی بخشدار گوهران بشاگرد در گفتگو با خبرنگار بشاگرد نیوز گفت: برای توصیف دیپلماسی ایران در دولت یازدهم دیدگاهای مختلفی وجود دارد و آنچه که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته یک دیدگاه مشخص و معینی درباره جایگاه بین المللی، چالش ها و فرصت های فرا روی ایران است. و این رویکرد را می توان در اولویت قرار دادن روابط دوستانه و نزدیک با کشورها، تلاش برای خروج پرونده هسته ای ایران از شورای امنیت و جلوگیری از افزایش تنش بین ایران و کشورهای غربی و آمریکا و حذف تحریم ها خلاصه کرد.

حسینی اظهار داشت: چیزی که مشخص است، اینکه مذاکره با طرف های خارجی چه کار دشواری است و مذاکره کنندگان ما با شش قدرت اول جهان که دیپلمات های پخته و کهنه کاری دارند مذاکره کردند که در عین اقتدار از منافع نظام هم دفاع کردند.

وی افزود: تحریم های غرب علیه ایران از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط استکبار جهانی شروع شد و هدف ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی است و همواره سعی کردند به روش های مختلف به این نظام ضربه بزنند و تحریم ها یکی از اون روش ها است.

بخشدار گوهران در پاسخ به سوال به نظر شما توافق هسته ای چه تاثیری بر اقتصاد کشور می گذارد؟ گفت: هرچند این توافق بدست آمده سیاسی است اما بیشترین آثار آن در اقتصاد نمایان خواهد شد و اقتصاد ایران از وضعیت سردرگمی رها می شود و تکلیف سرمایه گذاران، تولید کنندگان و مردم مشخص خواهد شد. و از طرفی لغو تحریم فروش نفت و نقل و انتقالات بانکی و برداشتن موانع، سرعت پیشرفت اقتصاد ایران بیشتر می شود.

یوسف حسینی همچنین در خصوص تاثیر توافق هسته ای بر فضای سیاسی کشور گفت: در این خصوص دو دیدگاه وجود دارد، یکی اینکه توافق می تواند باعث برگ برنده حامیان دولت در انتخابات مجلس دهم باشد و دیدگاه دیگر اینکه پیروزی واقعی این دستاورد را نظام میداند که با همه ظرفیت ها و توان خود پشتیبان تیم هسته ای بود و در این خصوص حمایت قاطع رهبری نظام و برخی فرماندهان ارشد نظامی را نمونه ای از این پشتیبانی دانست.

حسینی با اشاره به تلاش دولت برای برداشتن تحریم ها و نتیجه آن، عنوان کرد: دولت تلاش های بسیار زیادی را در این خصوص انجام داده است و با گذشت زمان پاسخ دقیق و نتیجه آن مشخص می شود.

وی در خصوص بی اعتمادی ملت ایران به آمریکا گفت: این بی اعتمادی ریشه تاریخی دارد و پاسخ این سوال را باید به مرور رفتار آمریکا در قبال ایران در چند دهه اخیر باید جستجو کرد، از کودتای ۲۸ مرداد تا حمله نظامی و حادثه طبس و کارگردانی جنگ تحمیلی تا تسلیح شیمیایی صدام و حمله به هواپیمای مسافر بری و تحریم های ظالمانه علیه ایران و در مجموع تلاش کامل برای براندازی نظام باعث این بی اعتمادی است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: بخشدار گوهران بشاگرد،یوسف حسینی، این توافق بدست آمده سیاسی است،تکلیف سرمایه گذاران،تولید کنندگان،مردم، ,
تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394
بازدید : 456
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

ادامه بارش های شدید باران در شهرستان بشاگرد و طغیان رودخانه ها بسیاری از راه های ارتباطی این شهرستان را مسدود کرد.

 

215

به گزارش عصر بشاگرد ، باران های تابستانی در شهرستان بشاگرد این روزها خسارات فراوانی از جمله مرگ ۲ نفر در بخش هشتبندی شهرستان میناب، غرق شدن چندین خودرو در شهرستان بشاگرد و مسدود شدن بسیاری از راه های ارتباطی این شهرستان شده است.

دیروز همچنین به علت بارندگی شدید باران و طغیان رودخانه ها و ریزش کوه در شهرستان بشاگرد موجب مسدود شدن چندین راه روستاهای و همچنین مسیر بشاگرد – جاسک شد.

ناصر شهدادی دهیار روستای “وی” در همین خصوص گفت: باتوجه به بارندگی های شدید دیروز و طغیان رودخانه شریفی (یکی از بزرگترین رودخانه های بشاگرد) از ساعت ۱۸ دیروز جمعه تا امروز ساعت ۵ صبح جاده بشاگرد به جاسک مسدود بوده است.

شهدادی اظهار داشت: در حال حاضر نیز به جهت لغزندگی جاده در مسیر رودخانه تردد به سختی و کندی در جریان است.

گفتنی است که رودخانه شریفی در ۳ نقطه از مسیر بشاگرد- جاسک می گذرد و در هیچ کدام از نقاط پل احداث نشده است.

در پی بارش های شدید باران دیروز همچنین راه ارتباطی بشاگرد- میناب نیز برای چندین ساعت مسدود شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: باران های تابستانی،هواشناسي بشاگرد،شهرستان بشاگرد،مسير بشاگرد جاسك مسدودشد ,
تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394
بازدید : 448
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

شاید من و تو مسافر آن هتل بودیم در آن شعله های آتش سوزان طبقه ۲ راه فراری نداشتیم ، ناگه از پیچ و خم پله مردی خود را به ما می رساند.

1780426-346x256

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز ، یکی  از هرمزگانی های ساکن اروپا  بعد از  مطلع  شدن  نحوه ی  جان  باختن  آتشفشان  فداکار  بندرعباسی  در  دل نوشته ای احساسات خود را  از  این  عمل  شایسته  بیان  کرد.

شاید من و تو  مسافر آن هتل بودیم  در آن شعله های اتش سوزان طبقه ۲ راه فراری نداشتیم ،  ناگه از پیچ و خم پله  مردی  خود را به ما می رساند ، دستمان گرفته با خود از پله ها به پایین  می برد وسط راه دیگر از نفس افتاده ایم جز دود هوایی نیست که تنفس کنیم ، به سرفه افتاده ، ناگه ماسکی بر روی بینی خود حس می کنم و هوای که دوباره  جان  می دهد ، او به ترتیب یک به یک  ما اکسیژن  می دهد به طبقه هم کف می رسیم  هوای تازه  به مشام ما می خورد او هنوز دست ما را رها نکرده ، دیگر  رمقی نیست ،زانویش شل می گردد ، روی زمین می نشیند ، گویا کره زمین دور سرش می چرخد ، چشمانش سیاهی می رود .

دودهای سیاه در ریه هایش کار خود را کرده بود او رفت تا ما زنده بمانیم ،جان داد ، تا ما جان ندهیم ، فکر نکرد ،که در خانه خانواده ای منتظرشن  ، می خواست خانواده ای نجات دهد ! ققنوس شد در اتش  هرمز هد هد شد و پر کشید به دیار سلیمان …

امروز شنبه روز وداع با  اوست در بندرعباس  شرمنده گشتم از سکوت  رسانه ها ، بی محلی به این فداکاریها  ، نه پیام وزیری ، نه داجویی  از خانواده و بچه های یتیمی ، امروز روز و داع با برکت جوذری است در بندر عباس امروز  روز ودای ما با ققنوس شهر  ما است امروز او را تنها نمی گذاریم. ما خود ، همه رسانه می شویم و تو را همراهی می کنیم.

امروز روز وداع با جوهری است ای بندرعباسی این اتش نشان فداکار شهرت را  تنها نگذار در روز  معراجش مراسم تشیع جنازه آتش نشان برکت جوذری ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه دهم مرداد ماه نود وچهار از منزل شهید به آدرس: الهیه جنوبی،پشت ورزشگاه خلیج فارس،کوچه آرمان پنج فردا تو را یکصدا  فریاد می زنیم امروز بندر عباس به پاس خدماتت  تو را فریاد میکند.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: ستاره بندرعباس،آتشفشان فداکار بندرعباسی،ورزشگاه خلیج فارس،هتل هرمزبندرعباس ,
تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394
بازدید : 471
نویسنده : فــردیـن احـمدی

             تلاش گسترده بنیاد برکت برای مسجدسازی در مناطق محروم هرمزگان

تهران - ایرنا - بنیاد برکت در ادامه سیاست ساخت اماکن مذهبی و فرهنگی در نقاط کم تر برخوردار کشور، 16 مسجد در روستاهای محروم استان هرمزگان می سازد.

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقلاز بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخت 5 باب از این مساجد شروع شده و ساخت 11 مسجد دیگر نیز به مجریان ابلاغ شده است.

ساخت اماکن مذهبی و فرهنگی از زمان تأسیس بنیاد برکت مورد توجه مسئولان این بنیاد بوده است.

بنیاد اجتماعی و اقتصادی برکت برای ساخت این مساجد 16 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده است که تاکنون 87 درصد آن هزینه شده است.

مساجد یاد شده در روستاهای توابع شهرستان های بشاگرد، جاسک، گنو و بندرلنگه ساخته خواهد شد.

این بنیاد تاکنون قراردادهایی را برای ساخت 305 مسجد در مناطق روستایی کشور منعقد کرده که از این تعداد 170 مسجد به بهره برداری رسیده است.

بنیاد برکت تاکنون صدها طرح دیگر را در زمینه توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی و محرومیت زدایی و ساخت اماکن آموزشی در مناطق محروم کشور اجرا کرده است.

این بنیاد در سال 86 زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأسیس شد تا علاوه بر توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم، خدمات زیربنایی دیگری به این مناطق ارایه کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: بنیاد برکت , ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) , شهرستان های بشاگرد , جاسک , گنو و بندرلنگه ,
**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com