عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 24 مرداد 1399
بازدید : 371
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد اظهار کرد: سفید اعلام شدن وضعیت یک شهرستان به معنای پایان کرونا در آن شهرستان نیست و هم‌چنان استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تنها راه پیشگیری است.

به گزارش عصر بشاگرد؛عبدالعظیم احمدپور کریانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشاگرد گفت: سفید اعلام شدن وضعیت یک شهرستان به معنای پایان کرونا در آن شهرستان نیست و هم‌چنان استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تنها راه پیشگیری است.

وی افزود: برخی از مردم گمان می‌کنند ابتلا به شکل خفیف بیماری کووید ۱۹ خطرناک نیست در صورتی که مطالعات نشان داده است حتی فرم خفیف بیماری نیز می‌تواند عوارضی مانند اختلالات قلبی عروقی، اختلالات روانی و ... را در آینده برای فرد ایجاد کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد اظهار داشت: ماسک نزدن در شرایط فعلی جامعه، در کنار ایجاد خطر برای خود فرد، نمونه‌ای از زیر پا گذاشتن حق‌الناس است که با عقاید دینی ما منافات دارد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار موارد ابتلا در این شهرستان مربوط به زنان خانه‌دار است، گفت: این مسئله به این معنی است که ویروس از سطح جامعه به خانه‌ها کشیده شده است و لازم است مردم در خانه‌های خود نیز دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

احمدپور افزود: ما هم‌چنان نگران پیک بیماری در پاییز هستیم و آنچه که تعیین‌کننده است چگونه این دوره را سپری کنیم رفتارهای اجتماعی مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد با بیان اینکه طی روزهای اخیر شاهد افزایش دوباره موارد ابتلا در شهرستان بشاگرد هستیم، تصریح کرد: برخی از موارد نتیجه برگزاری برخی از تجمعات مانند مراسمات عروسی در چند هفته گذشته است.

وی عنوان داشت: میزان استفاده از ماسک بین شهروندان رضایت بخش نیست و در مقایسه با شهرستان‌های همجوار درصد استفاده مردم از ماسک پایین است.

این مسؤول گفت: با وجود اینکه در سطح شهرستان بشاگرد داروخانه خصوصی نداریم اما سعی کرده‌ایم درحد رفع نیاز مردم، ماسک بهداشتی با قیمت مصوب در داروخانه‌های وابسته به شبکه بهداشت و درمان موجود باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد افزود: تاکنون نهادهای مختلفی در شهرستان اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی در بین مردم کرده‌اند که قابل تقدیر است.

احمدپور بیان داشت: طی هفته جاری پروتکل‌های بهداشتی  مربوط به ماه محرم که مصوب ستاد ملی کرونا است را در قالب برگزاری جلسات به مبلغین و هیئات‌ها ابلاغ می‌کنیم، رعایت این پروتکل‌ها توسط همه عزاداران الزامی است.

 انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: کرونا , محرم , شبکه یهداشت بشاگرد , پروتکل‌های بهداشتی , عبدالعظیم احمدپورکریانی ,
تاریخ : جمعه 24 مرداد 1399
بازدید : 319
نویسنده : فــردیـن احـمدی

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می شود با توجه به تاثیر بارش های مونسونی به ویژه در منطقه بشاگرد از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری شود.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل ازخبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در ساعات صبح تا ظهر در تنگه هرمز و سواحل دریای عمان افزایش سرعت باد جنوب شرقی و متلاطم شدن دریا و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

 

عارفی عنوان کرد: توصیه می شود با توجه به تاثیر بارش های مونسونی به ویژه  در منطقه بشاگرد از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری شود.

 

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، در ادامه تشریح کرد: از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت، از روز جمعه در برخی نقاط استان افزایش 1 تا 2 درجه ای دما پیش بینی می شود.

عارفی در پایان اضافه کرد: صبح پنجشنبه کاهش سرعت بادهای جنوب شرقی در تنگه هرمز و دریای عمان/بعدازظهر پنجشنبه افزایش سرعت بادهای شمال غربی در جزایر غربی استان (کیش و لاوان ) و متلاطم شدن خلیج فارس، مورد انتظار است.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرين اخبار هواشناسي , ,
:: برچسب‌ها: رودخانه های فصلی , شهرستان بشاگرد , هواشناسی بشاگرد , هرمزگان , بندرعباس , باران ,
تاریخ : جمعه 24 مرداد 1399
بازدید : 331
نویسنده : فــردیـن احـمدی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت:راه‌اندازی کسب و کارهای اشتغالزا در شهرستان بشاگرد با همکاری استانداری هرمزگان و بسیج سازندگی استان کلید خورد.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از قدس انلاین  رضا مدرس خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه در سطح کشور منعقد شده و در هرمزگان با هماهنگی و همکاری خوبی که میان استانداری هرمزگان، فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) و فرمانده بسیج سازندگی استان وجود دارد طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: هم‌افزایی ظرفیت‌های مشترک برای توسعه زیر ساخت های فنی و عمرانی و خدماتی در راستای کمک به رونق اشتغال کارآفرینی و توسعه اقتصادی در شهرستان بشاگرد موضوع تفاهم صورت گرفته است.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: رونق اشتغال , توسعه اقتصادی بشاگرد , کارآفرینی , اشتغالزایی , شهرستان بشاگرد , عصربشاگرد ,
تاریخ : جمعه 24 مرداد 1399
بازدید : 445
نویسنده : فــردیـن احـمدی
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد گفت: واژگونی خودرو جان ۲ نفر را در بشاگرد گرفت.

به گزارش عصر بشاگرد؛عبدالعظیم احمدپور کریانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بشاگرد گفت: یک دستگاه خودرو سواری سمند در خروجی شهر سردشت واژگون شد.
وی افزود: طی تماس تلفنی با همکاران اورژانس ۱۱۵ گوهران و اطلاع حضوری به همکاران بیمارستان مبنی بر واژگونی خودرو در سردشت، تیمی متشکل از تکنسین فوریت های پزشکی شهرستان و کادر بیمارستان به محل حادثه اعزام و مصدومین را به بیمارستان شهر سردشت انتقال دادند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد اظهار داشت: در این حادثه ۵ نفر از سرنشینان خودروی سواری سمند مصدوم شدند که متاسفانه یک نفر بر اثر شدت جراحات در لحظات ابتدایی جان خود را از دست داد.
احمدپور کریانی تصریح کرد: ۴ نفر از مصدومان با همکاری اورژانس هوایی و بالگرد نیروی دریایی سپاه به مرکز استان اعزام شدند که متاسفانه یکی دیگر از مصدومین در بندرعباس جان خود را از دست داد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: حوادث رانندگی , تصادف , بشاگرد , اورژانس هوایی , گوهران , واژگونی سمند ,
**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 1603
بازدید کل : 125049
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com